Gwarancja satysfakcji

Każdy Klient korzystając z zakupów w Sklepie majkrone.pl otrzymuje 30-dniową gwarancję zwrotu pieniędzy.

U Nas ryzykujesz wyłącznie utratę zbędnych kilogramów, a nie pieniędzy.


1. Kogo obejmuje gwarancja Herbalife?
Każdego klienta, który dokona zakupu produktów za pośrednictwem Internetowego Sklepu majkrone.pl gdyż jako licencjonowany Partner Herbalife respektuję i przestrzegam zasad stanowionych przez Herbalife.

2. Jakich produktów dotyczy gwarancja?
30-dniowa gwarancja zwrotu pieniędzy dotyczy praktycznie wszystkich produktów dostępnych w ofercie Sklepu majkrone.pl oznaczonych marką Herbalife - suplementów i kosmetyków. Gwarancja nie ma zastosowania do dodatków takich jak na przykład shakery, miarki, bidony oraz literatury.

3. Jakie warunki formalne trzeba spełnić, aby skorzystać z tej gwarancji.
Warunkiem koniecznym jest przedstawienie dowody zakupu produktów Herbalife. W przypadku Sklepu majkrone.pl do każdego zamówienia dołączamy fakturę.

4. Jaką kwotę obejmuje gwarancja?
Gwarancja dotyczy całkowitej ceny zwracanych przez Klienta produktów i nie ma zastosowania do kosztów wysyłki oraz zwrotnego odesłania zamówienia.

5. Jak wygląda procedura skorzystania z 30 dniowej gwarancji Herbalife?
Przede wszystkim należy skontaktować się z Nami mailowo, iż wyrażacie Państwo chęć skorzystania z takiej możliwości (dane kontaktowe znajdują się w dziale kontakt tej strony). Wtedy zwrotnie odeślemy wymagany przez Herbalife formularz "Żądanie zwrotu od klienta". Formularz ten należy wydrukować, wypełnić oraz podpisać. Następnie formularz ten wraz z dowodem zakupu (fakturę) oraz zwracanymi produktami należy odesłać na Nasz adres firmowy. Wtedy skontaktujemy się telefonicznie lub e-mailowo w celu uzgodnienia szczegółów zwrotu pieniędzy.

6. A co w sytuacji jeżeli zakupiono produkty gdzie indziej, a nie w Sklepie majkrone.pl?
W tym przypadku proszę się zwrócić do swojego sprzedawcy. Jeśli jest to Niezależny Partner to również powinien przestrzegać zasad 30-dniowej gwarancji zwrotu pieniędzy. W innym przypadku takiej gwarancji nie ma. W razie wątpliwości można skontaktować się z biurem Herbalife Polska (dane kontaktowe na stronie Herbalife.pl)